Dinner ner ner ~

Assalamualaikum :D
Hey, petang tadi ummi ada kerja dekat hospital jadi semua kena ikut. Malam tu ummi pergi tanjung ingat ke nak jumpa Tok Abah rupanya pergi makan. Hehehe :p Laju je masing-masing tunjuk arah :D 


So, kami semua makan dekat "Dee Corner". Then, ummi tanya "Nak duduk mana?" Me "dekat situ situ" *walk away*. Akak tu ambil order masa tengah duduk tiba-tiba bau rokok semua tutup hidung then pindah tempat lain abang tu bengang jeh and terasa Wuu kesian :p


Makanan pun sampai tapi makanan aku lambat sikit. Ummi makan Nasi goreng cina, Abang Nasi goreng kampung daging merah, Akak Nasi goreng kampung ayam merah, Me Nasi daging merah jeh tapi memang sedap ahh laicikang dia manis plus sedap kalah dekat air merah sana Wuuuuu ~


Milo ais dengan Nasi daging merah nyum ~ 

Terliur tak korang tengok makanan diatas? Hehe, Dear HH, belanja aku makan dekat sini time birthday aku boleh? Loljk. Hmmm~ Masa tengah makan tu kan, ada seorang lelaki asyik tengok je aku makan muka dia macam Sharnaaz memang smart dan aku tak tahan nak gelak sebab ayam dia terpelanting dekat lantai masa tengah kopek Hahahaha pastu cover-cover buat macam tak ada benda berlaku Hahaha -_______- 



Pictures atas terkejut yg bawah tak tahan nak gelak Hahaha.

Habis makan pergi basuh tangan then sedara datang namanya Haiqal ingat ke datang sendiri rupanya bawa awek wiwiiiit ~ Hehe. Ummi pun borak-borak dengan sepupu abang akak usik kucing me? Tangkap gambar lah Huhu lol. 

So, tak ada apa sangat just nak cakap yang makanan tu sedap sangat. Hahaha. K salam. xoxo. Baii.