Jangan terasa please?

Assalamualaikum. . .
Hey...miss me? Ok pasti tidak bukan kerana semua anggap aku dah "sombong" Hmm, It's okay ! Eh.. kau orang semua sudah siap kerja kursus sejarah tak? Dah? Wah.. Belum? Errkk Ahaaa ! *high5* Papp Papp.. K diam xD
Back to the topic  :-) 
Motif? Actually tiada kaitan pun cuma sekadar kongsi sahaja. Cuma kadang-kadang kita semua nampak pemakaian wanita ada setengah yang betul ataupun tidak bukan? So, lets go readers...

Kesalahan PERTAMA : Aurat itu adalah untuk bertudung sahaja.

Kesalahan KEDUA : Bertudung tapi ber "T-shirt" lengan pendek.

Kesalahan KETIGA : Bertudung tapi baju kebarungnya terbelah kain.

Kesalahan KEEMPAT : Bertudung tapi bajunya sendat, sempit dan nipis lalu memaparkan bentuk kawasan-kawasan mudah "menggoda"

Kesalahan KELIMA : Bertudung tapi amat longgar dan menayangkan jambul dan hujung rambutnya.

Kesalahan KEENAM : Bertudung tetapi hanya memakainya di pejabat sahaja. Tidak di sekitar rumah, pasaraya dan sebagainya..

Kesalahan KETUJUH : Bertudung tetapi tudungnya dilemparkan ke belakang leher, maka terdedahlah dadanya dari ditutupi kain tudung.

Kesalahan KELAPAN : Bertudung tetapi dengan tudung yang amat nipis sehingga boleh dilihat sanggul, leher, tengkuk dan dadanya..

Sebahagian wanita menyangka bahawa tutup aurat tu adalah tutup rambut sahaja. Ia adalah tidak tepat sama sekali. Asasnya adalah dari firman Allah SWT: ertinya :
"Hendaknya mereka itu melabuhkan tudungnya sampai ke dadanya, dan JANGANLAH KAMU MENDEDAHAKN AURAT DAN PERHIASAN KAMU KECUALI APA YANG TERZAHIR." (an-Nur: 31)
Okay sudah faham semua? Hmm, wait.. peringatan untuk aku juga kadang-kadang lupa or terlanjur pakai kan? Hahaha. Aku ada sesuatu gambar yang kelakar nak bagi kau orang tengok atau kau orang sudah tengok or whatever... Luls xD
Hahahahahahahaha ....
#Panas hati ke? 
Okay understand everbody ? Yes, what I'm saying not only for the partnership intends to make you people feel. So, Don't bash me okay ? Me tak buat salah apa pun kan ? Kepada wanita yang masukkan gambar yang agak cekci-cekci tu sila padam dengan segera sebelum ada orang yang benci anda. But sometimes ada juga perempuan yang bertudung tetapi pada masa yang sama melakukan perbuatan yang tak elok itu diantara dia dengan Allah tapi kita perlu nasihat jika dia tak nak dengar biarkan sahaja sebab kita dah terlepas dosa and now hanya dia sahaja yang tanggungnya. 

Kita pernah dengarkan yang ada 4 Golongan lelaki dimasukkan ke neraka kerana wanita sebab apa? Sebab tidak menutup aurat. So, girls please okay? Hmmmm ~ Okay dah dah. sampai disini sahaja perkongsian kita pada malam ini cewahh macam tengah membuat ucapan Hahahaha...